Shaklee May 2014 Promo

Shaklee May 2014 Promo

Tuesday, May 27, 2014

Testimonial Set Mighty 3 Gems : Bertenaga walaupun berpuasa ketika pregnant

Set Mighty 3 Gems memang buat kita lebih bertenaga walaupun berpuasa sepanjang hari lagi-lagi ibu mengandung macam saya ni. Ramai ibu mengandung lagi-lagi bila dah sarat takut nak berpuasa sebab takut baby dalam perut tak tahan. Kalau kita tak sediakan belakan memanglah baby akan lemah. Sebab itu kena banyakkan minum air dan makan sahur. Jangan skip.

Tapi, kalau ada makanan tambahan lagi bagus. Macam saya set Mighty 3 Gems iaitu gabungan ESP, Performance Drink dan juga Meal Shakes amat membantu. Kerja yang banyak di office. Pagi keluar awal meredah kesesakan jalan raya 1 jam baru sampai office. Lepas tu balikpun redah kesesakan 1 jam juga baru sampai.

Punyalah bertenaga sampai rakan office pun tak perasan saya berpuasa. Alhamdulillah..lepas ni dah yakinlah untuk menghadadi Ramadhan. Ibu-ibu mengandung yang lainpun patut dapatkan set ini sekarang.
Lagipun #MealShakes bulan ni ada #PromoBeli6Percuma1. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Bukan ibu mengandung sahaja, anak-anak yang baru nak belajar puasa, ibu menyusu dan orang tuapun elok amalkan set ini semasa sahur.

In sha Allah, khamis nanti nak puasa lagi. Minggu depan nak puasa lagi. Semoga diizinkan olehNya. Puasa wajibkan. Suamipun dah risau sebab kalau boleh tak nak lah bayar fidyah lagi macam tahun lepas. Bagi saya better ganti puasa semasa mengandung dari tunggu lepas bersalin. Nak kumpul stok EBM banyak-banyak masa tu. So, mesti mahu makan banyak juga kan. Hehe..

Berminat?
Kalau nak dapat best price senantiasa jom daftar ahli. Register sekali je seumur hidup.
RM75 sahaja kosnya. Pulangannya lebih berbaloi. Dapat nikmat kesihatan dan dapat beli dengan harga jimat. Kalau nak bonuspun boleh. Hubungi saya Afzan di 012-372 8374. Saya akan bantu tunjukkan jalan ye.

No comments: